Trg Republike Hrvatske 2, 51000 Rijeka, Hrvatska

Arhiva aktualnosti: Promocija i jačanje kompetencija strukovnih zanimanja za turizam 2018.

Natječaj zatvoren.

 

Ministarstvo turizma objavilo je dana 30.siječnja 2018. godine Javni poziv srednjim strukovnim i umjetničkim školama za promociju i jačanje kompetencija strukovnih zanimanja za turizam 2018.

Prihvatljivi prijavitelji:

  • Srednje strukovne i umjetničke škole

Prihvatljive aktivnosti:

  1. Novi turistički proizvod/i za jačanje ukupne konkurentnosti destinacije u kojoj se škola/škole nalaze temeljen/i na:
    • povezivanju javnog, civilnog, privatnog sektora i znanosti (razvoja),
    • pozitivnim učincima u zaštiti okoliša,
    • uvođenju novih tehnologija,
    • uključivanju strateški definiranih posebnih oblika turizma (nautički, zdravstveni, kulturni, poslovni, golf, cikloturizam, ruralni i planinski, eno i gastro, omladinski, socijalni i dr.).
  2. Projekte nastale u suradnji s drugim obrazovnim sektorima u svrhu razvoja turizma IT-elektrotehnika i računalstvo, kreativni, poljoprivreda i prehrana, zdravstvo i socijalna skrb, grafički, umjetnost i dr.).
  3. Novi oblici promocije:
    • branding,
    • uvođenje IT komunikacijske tehnologije (korištenje društvenih mreža, internet i dr.),
    • drugo.

Financiranje:

  • Iznos zatraženih i odobrenih sredstava može biti najviše:
    • 20.000 kn ukoliko projekt prijavljuje 1 škola (prijavitelj),
    • 40.000 kn ukoliko se projekt prijavljuje u partnerstvu 2 ili više škola,
  • Prijavitelj može prijaviti najviše jedan projekt.
  • Prijavitelj po pojedinom projektu može tražiti do 100% vrijednosti projekta.

Rok za podnošenje prijava: 28. veljače 2018. godine

U pripremi projekta za prijavu na natječaj PBIRO Vam stoji na raspolaganju sa svojim dugogodišnjim iskustvom u području izrade poslovnih planova i investicijskih studija, te pripremi projekata i projektnih prijedloga za prijave na javne natječaje za poticaje i potpore.

Slobodno nam se obratite sa vašom projektnom idejom!

Natječajna dokumentacija: