Nakon primitka pozitivne Odluke o financiranju, nositelji projekata pozvani su na potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava. Time postaju odgovorni za sredstva koja prime, odnosno za postizanje rezultata istaknutih u projektnoj prijavi. Projekte provode u skladu sa svojom projektnom prijavom, troše sredstva u skladu s prijavljenim budžetom, te su obavezni poštivati sve odredbe ugovora o bespovratnim sredstvima (sekundarna nabava, pravila vidljivosti, izvještavanje).
Dužni su pridržavati se zahtjeva povezanih s provjerom upravljanja projektom te surađivati s Provedbenim tijelom prilikom provjere. Nepridržavanje navedenih zahtjeva može se smatrati kršenjem odredbi Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava nakon čega mogu uslijediti pravne i financijske posljedice.
Prema raspoloživim podacima, u prosjeku oko 20% odobrenih sredstava nositelji projekata moraju vratiti Ugovornom tijelu zbog pogrešaka nastalih tijekom provedbe projekata.
Da bi se izbjeglo kršenje odredbi i maksimizirala iskorištenost odobrenih bespovratnih sredstava, te ujedno osigurala sigurnost i smirenost vlasnika projekta, nudimo uslugu vanjskog ureda u provođenju projekata koja uključuje usluge:
- Administrativno, financijsko i tehničko upravljanje projektom
- Formiranje projektnog tima i definiranje odgovornosti,
- Podrška projektnom timu korisnika – tumačenje procedura i uputa za provedbu projekta,
- Upravljanje i koordiniranje provedbe aktivnosti projekta,
- Koordiniranje postizanja rezultata projekta i provođenja aktivnosti temeljem utvrđenih ključnih ciljeva projekta,
- Upravljanje trošenjem sredstava projekta s projektnog računa,
- Pripremanje standardnih obrazaca za postupke provjere upravljanja projektima za ugovorno tijelo,
- Osiguranje vidljivosti projekta sukladno mjerama o informiranju i vidljivosti projekata financiranih iz Europskog fonda za regionalni razvoj te
- Ostali administrativni zadaci u projektu.
- Provedba javne nabave i izrada natječajne (javna nabava) i provedbene dokumentacije
- Izrada plana nabave za nabave koje u trenutku potpisa Ugovora s odabranim ponuditeljem nisu pripremljene i/ili provedene, uključujući definiranje vrste postupka koji će se koristiti za pojedinu nabavu,
- Izrada potrebne natječajne dokumentacije za nabavu roba i usluga; uključujući razradu kriterija i sustava bodovanja u suradnji s Naručiteljem,
- Objava obavijesti o nabavi,
- Tehnička pomoć u procesu pripreme odgovora, pojašnjenja i nadopuna na zahtjev nadležnog tijela do završetka provedbe javne nabave,
- Izrada potrebne dokumentacije za provedbu procedure javne nabave (priprema zapisnika o ocjeni ponuda, odluka o odabiru/odluke o poništenju postupka, priprema odgovora na žalbe, priprema ugovora o nabavi sukladno definiranim uvjetima),
- Savjetovanje u radu odbora za ocjenjivanje,
- Administrativna kontrola realizacije ugovora o nabavi,
- Savjetovanje u arhiviranju dokumentacije iz postupaka nabave do završetka provedbe javne nabave.
- Vođenje izdvojenog projektnog računovodstva za praćenje troškova projekta, te za pripremu izrade revizorskog nalaza
- Postavljanje temelja za projektno računovodstvo,
- Otvaranje podračuna za potrebe projekta,
- Evidencija prihvatljivih/neprihvatljivih troškova u projektu,
- Administrativno vođenje projekta,
- Priprema dokumentacije potrebne za izvještavanje,
- Priprema dokumentacije za izradu revizorskog nalaza.
Ovisno o potrebama korisnika, nudimo ugovaranje cjelovite ili pojedinačne usluge, te stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Oslonite se na nas i javite nam se sa povjerenjem.