NATJEČAJ ZATVOREN!
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je dana 24. lipnja 2022. godine Poziv iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, Bespovratne potpore za digitalizaciju.
Prihvatljivi prijavitelji:
- pravna ili fizička osoba, mikro, malo ili srednje poduzeće:
- u prethodnoj godini ima najmanje tri (3) zaposlena na puno radno vrijeme (temeljem sati rada),
- obveznici poreza na dobit moraju imati pozitivan EBITDA (EBITDA = poslovni prihod – poslovni rashod +amortizacija) u 2021.godini,
- obveznici poreza na dohodak ne smiju imati iskazan gubitak prema DOH i P-PPI u 2021.godini,
- poslovni prihodi u 2021. godini moraju iznositi više od 100 % ukupne vrijednosti projekta.
Neprihvatljive djelatnosti unutar kojih se odvijaju projektne aktivnosti:
- Ribarstvo i akvakultura,
- Primarna poljoprivredna proizvodnja,
- Proizvodnja, prerada, i stavljanje na tržište duhana i duhanskih proizvoda,
- Proizvodnja proizvoda i usluga vojne namjene, obrambenih proizvoda i nevojnih ubojnih sredstava,
- Trgovina na veliko i malo (NKD 45, 46 i 47),
- Izdavačke djelatnosti (NKD 58),
- Emitiranje programa (NKD 60),
- Telekomunikacijske i povezane uslužne djelatnosti (NKD 61),
- Računalno programiranje, savjetovanje i djelatnosti povezane s njima (NKD 62),
- Informacijske uslužne djelatnosti (NKD 63),
- Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja (NKD 64, 65, 66),
- Poslovanje nekretninama (NKD 68),
- Upravljačke djelatnosti; savjetovanje u vezi s upravljanjem (NKD 70),
- Promidžba (reklama i propaganda) (NKD 73.1),
- Iznajmljivanje i davanje u zakup (leasing) (NKD 77),
- Socijalna skrb sa smještajem i bez smještaja (NKD 87 i 88),
- Knjižnice, arhivi, muzeji i ostale kulturne djelatnosti (NKD 91),
- Kockanje i klađenje, proizvodnja i stavljanje na tržište uređaja za igre na sreću (NKD 92).
Prihvatljive aktivnosti:
- izrada, razvoj ili nabava digitalnih rješenja i tehnologija u svrhu digitalne transformacije poslovnih procesa ili proizvodnje,
- implementacija, prilagodba ili integracija digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja,
- jačanje digitalnih vještina zaposlenika, uključujući vještine povezane s tehnologijama u oblaku, povezano s prethodno navedenim aktivnostima.
Projektne aktivnosti trebaju završiti u roku od 24 mjeseca.
Prihvatljivi troškovi:
- troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. ERP, CRM, DMS, HRM, CMS, CAD, CAM, …)
- troškovi za licence za kupnju i nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta) ili nabavu prava korištenja u razdoblju od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta,
- troškovi korištenja raznovrsnih usluga računalnog oblaka (Cloud) od dana nabave usluge do kraja trajanja provedbe projekta:
- SaaS
- IaaS
- PaaS
- WPaaS
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta),
- troškovi nabave računalne opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju (računala, UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, itd.) isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti,
- troškovi projektiranja i nabave opreme za potrebe naprednih sustava digitalizacije kao npr. Interneta stvari, naprednih mrežnih sustava i procesa za Industriju 4.0 i sl.
- troškovi implementacije rješenja i opreme za kibernetičku sigurnost,
- edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava u sklopu projektnih aktivnosti, uključujući vještine povezane s računarstvom u oblaku, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta,
- troškovi usluge pripreme Plana digitalne transformacije (do 15.000,00 kn).
Financiranje:
- Najniži iznos: 150.000 HRK
- Najviši iznos: 750.000 HRK
- Intenzitet potpore:
- do 70% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u I. skupinu razvijenosti,
- do 65% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u II. skupinu razvijenosti,
- do 60% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u III. skupinu razvijenosti,
- do 55% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem na području JP(R)S razvrstanima u IV. skupinu razvijenosti.
Rok za podnošenje prijava: od 01. srpnja 2022. godine od 11:00 sati do 12. kolovoza 2022. godine do 11:00 sati.
U pripremi projekta za prijavu na natječaj PBIRO Vam stoji na raspolaganju sa svojim dugogodišnjim iskustvom u području izrade poslovnih planova i investicijskih studija, te pripremi projekata i projektnih prijedloga za prijave na javne natječaje za poticaje i potpore.
Slobodno nam se obratite s vašim prijedlogom!
Natječajna dokumentacija:
- UzP Bespovratne potpore za digitalizaciju
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja o usklađenosti s UzP-om_BPD
- Obrazac 3. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
- Obrazac 4. Skupna izjava prijavitelja_BPD
- Obrazac 5. Plan digitalne transformacije poduzeća
- Prilog 1. Opći uvjeti
- Prilog 2. Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava_BPD
- Prilog 3. Postupak dodjele bespovratnih sredstava_BPD
- Prilog 4. Pravila za NOJN
- Prilog 5. Pravila o financijskim korekcijama
- Prilog 6. Minimalni sadrzaj garancije za predujam