POZIV JE PRIVREMENO OBUSTAVLJEN!
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je dana 01. travnja 2022. godine, kroz Nacionalni program oporavka i otpornosti 2021.-2026., Poziv za dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija“.
Prihvatljivi prijavitelji:
- pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sa zrelim inovacijskim projektima (TRL 7 ili TRL 8).
- mora imati najmanje jednog zaposlenog na puno radno vrijeme u godini koja prethodi godini u kojoj se podnosi projektni prijedlog,
- poslovni prihodi u 2021. godini moraju iznositi više od 30% od ukupne vrijednosti projekta,
- kod poduzetnika koji vodi poslovne knjige sukladno Zakonu o porezu na dobit, EBITDA u 2021. godini mora biti pozitivan, a kod poduzetnika koji vodi poslovne knjige sukladno Zakonu o porezu na dohodak, mora imati iskazan dobitak.
- partnerstva i partnerska organizacije bilo koje vrste nisu prihvatljiva unutar ovog Otvorenog poziva.
Prihvatljive aktivnosti:
- Regionalne potpore za ulaganje:
- ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu povezana s aktivnostima projekta,
- Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima:
- troškovi nastali za najam, uređivanje i vođenje štanda pri sudjelovanju poduzetnika na određenom sajmu ili izložbi,
- Potpore za inovacije za MSP-ove:
- troškovi dobivanja, potvrđivanja i obrane patenata i ostale nematerijalne imovine,
- troškovi savjetodavnih i pomoćnih usluga za inovacije,
- Potpore za inovacije procesa i organizacije poslovanja:
- troškovi osoblja,
- troškovi instrumenata, i opreme, u opsegu i u razdoblju u kojem se upotrebljavaju za projekt (odnosi se na instrumente i opremu koja je nabavljena prije početka provedbe projekta i njena vrijednost je utvrdiva u poslovnim knjigama),
- troškovi ugovornih istraživanja, znanja i patenata kupljenih ili licenciranih od vanjskih izvora po tržišnim uvjetima, dodatni režijski troškovi i ostali troškovi poslovanja, uključujući troškove materijala, potrošne robe i sličnih proizvoda, nastali izravno uslijed projekta,
- Potpore male vrijednosti - de minimis - popratne aktivnosti povezane s provedbom projekta:
- revizija projekta,
- usluge vanjskog stručnjaka za pripremu natječajne dokumentacije,
- upravljanje projektom od strane vanjskih pružatelja usluge.
Financiranje:
- Najniži iznos: 760.000 HRK
- Najviši iznos: 5.320.000,00 HRK
- Intenzitet potpore: 45%-70%
- Regionalne potpore za ulaganje (intenzitet regionalne potpore za ulaganje računa se prema mjestu ulaganja, a ne prema sjedištu prijavitelja):
- Panonska i Sjeverna Hrvatska:
- mikro i mala poduzeća: 70%
- srednja poduzeća: 60%
- Jadranska Hrvatska:
- mikro i mala pouzeća: 60%
- srednja poduzeća: 50%
- Grad Zagreb:
- mikro i mala poduzeća 55%
- srednja poduzeća: 45%
- Panonska i Sjeverna Hrvatska:
- Potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima: do 50% prihvatljivih troškova.
- Potpore za inovacije za MSP-ove: do 50% prihvatljivih troškova.
- Potpore za inovacije procesa i organiziranje poslovanja: do 50% prihvatljivih troškova.
- Potpore male vrijednosti - de minimis - popratne aktivnosti povezane s provedbom
projekta: do 75 % prihvatljivih troškova.
- Regionalne potpore za ulaganje (intenzitet regionalne potpore za ulaganje računa se prema mjestu ulaganja, a ne prema sjedištu prijavitelja):
Državne potpore navedene pod "regionalne potpore za ulaganje" i "potpore MSP-ovima za sudjelovanje na sajmovima", kao i "potpore male vrijednosti", moguće je dodijeliti samo uz državne potpore "potpore za inovacije za MSP-ove" i/ili "potpore za inovacije procesa i organiziranje poslovanja", odnosno zajedno s tim potporama.
Projektni prijedlog se podnosi putem sustava eNPOO.
Rok za podnošenje prijava:
- Projektni prijedlozi se mogu unositi u sustav eNPOO od 20. travnja 2022. godine.
- Podnošenje projektnog prijedloga dozvoljeno je najranije od 20. svibnja 2022. godine u 11:00 sati.
- Krajnji rok za dostavu projektnih prijedloga je do 30. lipnja 2023. godine u 11:00 sati.
U pripremi projekta za prijavu na natječaj, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom projektnom idejom!
Natječajna dokumentacija:
I. Izmjene natječajne dokumentacije:
- NPOO.C1.1.2. R2-I5.01_UzP_KI_1.izmjena Poziva.pdf
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja o uskladenosti s UzP_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 3. Izjava o koristenim potporama_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 4. Skupna izjava prijavitelja_1.izmjena Poziva.xlsx
- Obrazac 5. Financijski podaci_ki_1.izmjena Poziva.xlsx
- Prilog 1. Opci uvjeti_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 2_Nacrt Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava_ki_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 3. Postupak dodjele bespovratnih sredstava_ki_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 4. Pravila za NOJN_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 5. Pravila o financijskim korekcijama_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 6. Metodologija obračuna troškova prema PMF metodi_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 7. Minimalni sadrzaj garancije za predujam_1.izmjena Poziva.pdf