NATJEČAJ ZATVOREN!
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je dana 11. prosinca 2019. godine Poziv za „Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II“ u okviru operativnog programa Konkurentnost i Kohezija 2014. – 2020.
Prihvatljivi prijavitelji:
- Mikro, mali, srednji i veliki poduzetnici
Prihvatljivi partneri:
- Poduzetnici i/ili organizacije za istraživanje i širenje znanja koji doprinose svojim znanjem, resursima i istraživačkim kapacitetima u provedbi projekata istraživanja i razvoja.
- Partner koji nema sjedište, odnosno poslovnu jedinicu ili podružnicu u RH, može sudjelovati u projektu s najviše 15% prihvatljivih troškova projekta.
Prihvatljive aktivnosti:
- Aktivnosti istraživanja i razvoja koje moraju biti u jednoj ili više sljedećih kategorija:
- istraživanja i razvoja,
- industrijsko istraživanje,
- eksperimentalni razvoj,
- studije izvedivosti.
- Aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja vlastitih inovacijskih kapaciteta za poduzetnike koji provode ili planiraju provoditi vlastite projekte istraživanja i razvoja.
Financiranje:
- Najniži iznos potpore: 1.000.000,00 HRK
- Najviši iznos potpore: 30.000.000,00 HRK
- Intenzitet potpore:
- malo poduzeće – od 45% - 80%
- srednje poduzeće – od 35% do 75%
- veliko poduzeće – od 25% do 65%
- organizacija za istraživanje i širenje znanja (kao partner na projektu i ne – Korisnik državne potpore – potpore koje nisu državne potpore) – 85%
Rok za podnošenje prijava: od 17.veljače 2020. godine u 11:00:00 sati. do 29. lipnja 2020. godine u 11:00:00 sati.
U pripremi projekta za prijavu na natječaje, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom idejom!
Natječajna dokumentacija:
Obrasci:
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 3. Izjava partnera_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 4. Skupna izjava prijavitelja_1.izmjena Poziva.xlsx
- Obrazac 5. Skupna izjava partnera_1.izmjena Poziva.xlsx
- Obrazac 6. Dodatak prijavnom obrascu_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 7._Proračun_1.izmjena Poziva.7z
- Obrazac 8. Popis minimalnog sadrzaja Sporazuma o partnerstvu_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 9. Izjava o korištenim potporama_1.izmjena Poziva.docx
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja.docx
- Obrazac 3. Izjava partnera.docx
- Obrazac 4. Skupna izjava prijavitelja.xlsx
- Obrazac 5. Skupna izjava partnera.xlsx
- Obrazac 6. Dodatak prijavnom obrascu.docx
- Obrazac 7._Proračun.7z
- Obrazac 8. Popis minimalnog sadrzaja Sporazuma o partnerstvu.docx
- Obrazac 9. Izjava o korištenim potporama.docx
Prilozi:
- Prilog 1. Opći uvjeti ugovora_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 2. Ugovor_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 3. Postupak dodjele bespovratnih sredstava_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 4. Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 5. Minimalni sadržaj garancije za predujam_1.izmjena Poziva.docx
- Prilog 6. Pravila o financijskim korekcijama_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 7. Opći uvjeti korištenja sustava eFondovi_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 8. Upute za popunjavanje prijavnog obrasca_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 9. Metodologija obračuna troškova plaća prema PMF metodi_1.izmjena Poziva.pdf
- Prilog 1. Opći uvjeti ugovora.pdf
- Prilog 2. Ugovor.pdf
- Prilog 3. Postupak dodjele bespovratnih sredstava.pdf
- Prilog 4. Postupci nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi.pdf
- Prilog 5. Minimalni sadržaj garancije za predujam.docx
- Prilog 6. Pravila o financijskim korekcijama.pdf
- Prilog 7. Opći uvjeti korištenja sustava eFondovi.pdf
- Prilog 8. Upute za popunjavanje prijavnog obrasca.pdf
- Prilog 9. Metodologija obračuna troškova plaća prema PMF metodi.pdf
Upute za prijavitelje: