Natječaj zatvoren.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je dana 06. srpnja 2018. godine Poziv na dostavu projektnih prijedloga „WWW vaučeri za MSP-ove“.
Prihvatljivi prijavitelji:
Pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I., Uredbe 651/2014.
Prihvatljivi pružatelji usluga:
- Pravna ili fizička osoba koja je registrirana za djelatnost povezanu s pružanjem usluge koja je predmet vaučera (NKD područje J Informacije i komunikacije)
- Mora dokazati mogućnost pružanja usluge referencama za pružene usluge prema najmanje tri klijenta iz područja koje je predmet vaučera.
Prihvatljive aktivnosti:
Projektni prijedlozi moraju sadržavati jednu ili više prihvatljivih kategorija troškova:
- Izrada poslovnih web stranica;
- Unapređenje poslovnih web stranica uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete;
- Izrada i/ili unapređenje web shopa s implementacijom online metode plaćanja
te uz barem jedan obvezni trošak, mogu sadržavati jednu ili više s njim povezanih prihvatljivih troškova:
- Usluga optimizacije domena (preglednost i upotrebljivost weba, internetska komunikacija, analiza konkurentnosti i pozicioniranja virtualnog tržišta, profila kupaca i trendova pretraživanja, web analitika);
- Izrada aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu (mobilni bonovi, kuponi i kartice lojalnosti)
- Troškovi najma domene, servera i/ili cloud usluga za potrebe provedbe aktivnosti do godine dana od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge).
U jednom projektnom prijedlogu prijavitelj može tražiti izdavanje vaučera za usluge koje obuhvaćaju više aktivnosti, ali samo kod jednog pružatelja usluga . Jedan vaučer nije moguće izdati za sufinanciranje usluga više pružatelja usluga.
Financiranje:
- Minimalan iznos vaučera: 15.000 HRK
- Maksimalan iznos vaučera: 100.000 HRK
- Intenzitet potpore:
- najviše 85% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u I. skupini JP(R)S
- najviše 80% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u II. skupini JP(R)S
- najviše 75% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u III. skupini JP(R)S
- najviše 70% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u IV. skupini JP(R)S
Rok za podnošenje prijava: od 13. kolovoza 2018. u 11:00 sati do 29. lipnja 2020. godine ili do iskorištenja raspoloživih sredstava
U pripremi projekta za prijavu na natječaje, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom idejom!
Natječajna dokumentacija:
- UzP_WWW_vauceri.pdf
- Sažetak poziva WWW vauceri.pdf
- Prilog 1. Obrazac vaučera.pdf
- Prilog 2. Postupak dodjele WWW vauceri.pdf
- Prilog 3. Izjava prijavitelja o odricanju od prava na prigovor.pdf
- Prilog 4. Minimalni sadržaj ugovora o pružanju usluga.pdf
- Prilog 5. Izjava o korištenim potporama.pdf
- Prilog 6. Pravila o financijskim korekcijama.pdf
- Prilog 7. Opci uvjeti korištenja sustava eFondovi.pdf
- Prilog 8. Upute za popunjavanje PO_WWW vaučeri.pdf
- Prilog 9. Zahtjev za nadoknadom sredstava.xlsx
- Prilog 10. Pravila (NOJN).pdf
- Prilog 11. Izvješće pružatelja usluge i Korisnika.pdf
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja o istinitosti podataka.docx
- Obrazac 3. Skupna izjava prijavitelja.xlsx
- Obrazac 4. Dokazi o prihvatljivosti pružatelja usluga.docx