Trg Republike Hrvatske 2, 51000 Rijeka, Hrvatska

Aktualno, Najave natječaja: Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je dana 21.7.2025. na e-savjetovanju najavu Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava „Digitalizacija usluga jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave“

 

Prihvatljivi prijavitelji:

  • JLP(R)S na području Republike Hrvatske,
    • provodi projekt u partnerstvu s minimalno još jednim JLP(R)S-om na području Republike Hrvatske,
    • raspolaže potrebnim financijskim sredstvima i mehanizmima za pokrivanje vlastitog sufinanciranja troškova projekta,
    • u trenutku prijave nije niti u jednoj situaciji isključenja, kako je to definirano u točki 2.3. Uputa za prijavitelje.

 

Prihvatljivi partneri:

  • Prijavitelj mora prijaviti i provoditi projekt u partnerstvu,
  • JLP(R)S-ovi na području Republike Hrvatske.

 

Prihvatljivost projekta:

  • prilikom razvoja novih, unaprjeđenja postojećih ili integracije više usluga u jednu kompleksnu e-uslugu i/ili m-uslugu trebaju se poštivati se standardi interoperabilnosti s postojećim informacijskim sustavima koji su razvijeni u okviru Državne informacijske infrastrukture,
  • provedba projekta ne smije započeti prije datuma predaje projektnog prijedloga, a inicijalno trajanje razdoblja provedbe projekta ne može biti duže od 24 mjeseca.

 

Prihvatljive aktivnosti:

  1. Razvoj novih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju,
  2. Razvoj novih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju,
  3. Znatno unaprjeđenje postojećih e-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju,
  4. Znatno unaprjeđenje postojećih m-usluga koje obuhvaćaju cijelu životnu/poslovnu situaciju,
  5. Integracija više jednostavnih digitalnih usluga (e-usluga ili m-usluga) u jednu kompleksnu uslugu,
  6. Prilagodba novih ili postojećih e-usluga u m-usluge dostupne na postojećim mobilnim platformama i aplikacijama razvijenim u okviru Državne informacijske infrastrukture u svrhu omogućavanja veće digitalne mobilnosti građana,
  7. Razvoj mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada na javne e-usluge i m-usluge,
  8. Pripreme i održavanje edukacija povezanih s e-uslugom/m-uslugom koja je predmet projekta,
  9. Promidžba i vidljivost te provedba horizontalnih načela,
  10. Upravljanje projektom.
  • aktivnosti moraju poštivati načela izrade zajedničkih dijeljenih usluga za JLP(R)S-ove te poštivati standarde interoperabilnosti s postojećim informacijskim sustavima koji su razvijeni u okviru Državne informacijske infrastrukture,
  • aktivnosti od 1. do 4. moraju obuhvaćati cijelu životnu/poslovnu situaciju te za iste poslovne procese biti namijenjene svim JLP(R)S-ovima koji sudjeluju na projektu (prijavitelj i partneri), pri čemu je barem jedna od navedenih aktivnosti obvezna,
  • aktivnosti od 6. do 10. se ne mogu provoditi samostalno, nego isključivo zajedno s aktivnostima pod brojem od 1. do 5.

 

Prihvatljivi troškovi:

  • Troškovi povezani s aktivnostima digitalizacije usluga (Aktivnosti od 1. do 7.):
    • trošak razvoja novih e-usluga,
    • trošak razvoja novih m-usluga,
    • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih e-usluga,
    • trošak znatnog unaprjeđenja postojećih m-usluga,
    • trošak integracije više jednostavnih e-usluga i/ili m-usluga u jednu kompleksnu uslugu,
    • trošak prilagodbe nove ili postojeće e-usluge u m-uslugu,
    • trošak povezivanja novih ili unaprijeđenih e-usluga i/ili m-usluga na postojeće sustave,
    • trošak izrade mjera i rješenja koje povećavaju sigurnost informacijskih sustava i smanjuju rizike od kibernetičkih napada,
    • trošak pripreme i održavanja edukacija povezanih s uslugom koja je predmet projekta.
  • Neizravni troškovi nastali kao posljedica provedbe projekta (Aktivnosti 9. i 10.):
    • neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 7 % prihvatljivih izravnih troškova projekta:
      • troškovi pripreme projektnog prijedloga (samo ukoliko se radi o vanjskoj usluzi),
      • troškovi administrativnog upravljanja projektom,
      • troškovi pripreme dokumentacije o nabavi,
      • troškovi promidžbe i vidljivosti,
      • troškovi za provedbu dodatnih aktivnosti kojima se ostvaruje pozitivan utjecaj na horizontalna načela, u skladu s poglavljem 6. Uputa za prijavitelje.

 

Financiranje:

  • Najniži iznos potpore: 200.000 EUR
  • Najviši iznos potpore: 2.000.000 EUR
  • Intenzitet potpore: 85 % prihvatljivih troškova.

 

E-savjetovanja otvorena su do 20.8.2025., a očekivana objava izvješća je 3.9.2025. godine.

 

U pripremi projekta za prijavu na natječaj, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.

Slobodno nam se obratite s vašom projektnom idejom!

 

Natječajna dokumentacija:

Upute za prijavitelje