Natječaj zatvoren.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je dana 15. studenoga 2018. godine Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)“ - 2.
Prihvatljivi prijavitelji:
Pravna ili fizička osoba koja je mikro, malo ili srednje poduzeće sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I, Uredbe 651/2014.
Prihvatljive aktivnosti:
- Troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, AFC, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…);
- Troškovi za licence za nadogradnju softvera (trajne ili najam do godine dana);
- Troškovi za korištenje SaaS (Software as a Service) modela/usluge (nabava prava korištenja u razdoblju od najviše godine dana od dana nabave usluge)
- Troškovi nabave računalne i komunikacijske opreme, uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju isključivo za potrebe provedbe aktivnosti;
- Izdaci za ostalu opremu i uređaje potrebne isključivo za izravne projektne aktivnosti (UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, mrežni ormar/rack, itd.);
- Edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava kao dio isporuke projekta;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu projektnog prijedloga (prihvatljivo od datuma objave poziva) do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi usluga vanjskih stručnjaka za pripremu i provođenje postupaka nabave, vođenje projekta, usluge financijske revizije do iznosa 15.000,00 HRK;
- Troškovi vezani za ispunjavanje uvjeta informiranja i vidljivosti, sukladno poglavlju 5 .6 Uputa.
Financiranje:
- Minimalni iznos potpore: 80.000 HRK
- Maksimalni iznos potpore: 1.000.000 HRK
- Intenzitet potpore: 65-80% prihvatljivih troškova
Rok za podnošenje prijava: od 21. studenoga 2018. godine do 21. prosinca 2018.godine
U pripremi projekta za prijavu na natječaje, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom idejom!
Natječajna dokumentacija:
- Obrazac 2. Izjava o usklađenosti s UzP.docx
- Obrazac 3. Skupna izjava.xlsx
- Prilog 1. Opći uvjeti.pdf
- Prilog 2. Ugovor.pdf
- Prilog 3 Postupak dodjele.pdf
- Prilog 4. Postupci nabave za NOJN.pdf
- Prilog 5. Plan nabave.pdf
- Prilog 6. Zahtjev za predujam.pdf
- Prilog 7. Zahtjev za nadoknadom sredstava.xlsx
- Prilog 8. Završno izvješće.pdf
- Prilog 9. Izvješće nakon provedbe i KL.pdf
- Prilog 10. Izjava prijavitelja o odricanju prava na prigovor.pdf
- Prilog 11. Pravila o financijskim korekcijama.pdf
- Prilog 12. Opći uvjeti korištenja sustava eFondovi.pdf
- Prilog 13. Upute za popunjavanje PO.pdf
- Prilog 14. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti.pdf
- Sažetak poziva IKT_2.pdf
- Upute za prijavitelje.pdf