Natječaj zatvoren.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je dana 02. veljače 2018. godine Poziv ''Izgradnja i opremanje proizvodnih kapaciteta MSP-a''.
Prihvatljivi prijavitelji:
Mikro, mala i srednja poduzeća koja do trenutka predaje projektnog prijedloga moraju biti registrirana za obavljanje djelatnosti iz sljedećih skupina:
- C Prerađivačka industrija (izuzev skupina koje su isključene u točki 2.3. Uputa)
- J Informacije i komunikacije (osim odjeljaka koji su isključeni u točki 2.3. Uputa)
koji moraju iskazati pozitivan EBITDA prema godišnjem financijskom izvještaju u 2017. godini, te koji u 2017. godini moraju imati najmanje jednog zaposlenog na temelju sati rada.
Prihvatljive aktivnosti:
1. Ulaganje u materijalnu i nematerijalnu imovinu (Intenzitet potpore: 35% za srednje poduzetnike, 45% za mikro i male poduzetnike):
- priprema zemljišta
- krčenje zemljišta
- trošak gradnje, rekonstrukcije zgrada, poslovnih prostorija, drugih objekata i uređenje pripadajuće parcele
- trošak održavanja i /ili preuređenja, modernizacije zgrada, poslovnih prostorija, drugih objekata i uređenje pripadajuće parcele
- komunalni doprinos, cijene vodnih i energetskih priključaka, trošak uporabne dozvole
- nabava novih strojeva, opreme, alata, radnih vozila te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon, ako ih u pogon stavlja dobavljač
- troškovi montaže opreme i strojeva također su prihvatljivi ako su prikazani na istom računu s nabavljenom opremom te predstavljaju sastavni dio nabave opreme
- ulaganja u mjere energetske učinkovitosti, povezana sa svrhom projekta
- nabava mjernih uređaja povezanih s projektom
- troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver i softver) koji su izravno povezani sa svrhom projekta
- nabava patenata, autorskih prava, znanja ili drugih vrsta intelektualnog vlasništva,
- troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver) ako udovoljavaju čl. 7 Programa državnih potpora
2. Savjetodavne usluge koje pružaju vanjski konzultanti (Intenzitet potpore: 50%):
- usluga upravljanja projektom
- usluge stručnog nadzora građenja
- usluge izrade izvedbenog projekta gradnje
- usluga izrade dokumentacije za nabavu
- usluge revizije za verifikaciju troškova projekta
3. Sudjelovanje na sajmovima (Intenzitet potpore: 50%):
- najam, uređivanje i vođenje štanda
4. Usavršavanje (Intenzitete potpore: 50%)
5. Priprema natječajne dokumentacije koja se podnosi prilikom prijave (Intenzitet potpore: 50%)
6. Implementacija sustava grijanja i hlađenja (Intenzitet potpore: 50%)
7. Promidžba i vidljivost (Intenzitet potpore: 50%)
Financiranje:
- Minimalni iznos potpore: 500.000 kn
- Maksimalni iznos potpore: 15.000.000 kn
- Intenzitet potpore: 35 - 70%
Rok za podnošenje prijava: od 3. svibnja 2018. godine do iskorištenja raspoloživih sredstava, a najkasnije do 28. prosinca 2018. godine
U pripremi projekta za prijavu na natječaje, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom idejom!
Natječajna dokumentacija:
- UzP_Izgradnja i opremanje MSP-a_1 izmjena.pdf
- Upute za popunjavanje prijavnog obrasca_1 izmjena.docx.pdf
- Sažetak Poziva_Izgradnja i opremanje MSP-a_1 izmjena.pdf
- UZP Izgradnja i opremanje_Objava_2_2_18.zip
- Obrazac 2. Investicijska studija_1 izmjena v2.xlsm
- Obrazac 3. Izjava o usklađenosti s UzP-om_1izmjena.docx
- Obrazac 4. Skupna izjava_1izmjena.xlsm
- Obrazac 5. Infrastrukturna komponenta projekta_1izmjena.docx
- Obrazac 6. Izjava o dodijeljenim potporama_1izmjena.docx
- Obrazac 7. Financijska konstrukcija projekta_1izmjena.docx
- Obrazac 2. Investicijska studija_1izmjena.xlsm
- Prilog 1. Opći uvjeti_1izmjena.pdf
- Prilog 2. Posebni uvjeti_1izmjena.pdf
- Prilog 3. Postupak dodjele _1izmjena.pdf
- Prilog 4. Pravila za NOJN_1izmjena.pdf
- Prilog 5. Plan nabave_1izmjena.pdf
- Prilog 6. Zahtjev za predujam_1izmjena.pdf
- Prilog 7. Zahtjev za nadoknadom sredstava_1izmjena.xlsx
- Prilog 8. Završno izvješće i KL_1izmjena.pdf
- Prilog 9. Izvješće nakon provedbe i KL_1izmjena.pdf
- Prilog 10. Minimalni sadrzaj garancije za predujam_1.pdf
- Prilog 11. Obrazac izjave o odricanju od prigovora_1.pdf
- Prilog 12. Pravila o financijskim korekcijama_1izmjena.pdf
- Prilog 13. Izjava o korištenim PMV_1izmjena.pdf
- Prilog 14. Opći uvjeti korištenja sustava_eFondovi_1izmjena.pdf