NATJEČAJ ZATVOREN!
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, dana 22. svibnja 2018. godine, objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Inovacijski vaučeri za MSP-ove“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzećima.
Prihvatljivi prijavitelji:
Pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnika sukladno definiciji poduzeća na način utvrđen u Prilogu I., Uredbe 651/2014.
Prihvatljive aktivnosti:
Aktivnosti namijenjene inovacijama koje rezultiraju novim proizvodima, uslugama ili procesima koje su novost u ponudi poduzeća i/ili novost na tržištu:
- Testiranje proizvoda, usluge ili procesa,
- Ispitivanje proizvoda, usluge ili procesa,
- Demonstracijske aktivnosti,
- Stručna i tehnička znanja u svrhu razvoja proizvoda, usluga i procesa.
Napomena: Vaučer se izdaje za jednu aktivnost!
Financiranje:
- Minimalni iznos vaučera: 10.000 HRK
- Maksimalni iznos vaučera: 75.000 HRK
- Intenzitet potpore:
- najviše 70% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u IV. skupini Jedinica područne (regionalne) samouprave razvrstane prema indeksu razvijenosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14, 123/17);
- najviše 75% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u IV. skupini Jedinica područne (regionalne) samouprave razvrstane prema indeksu razvijenosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14, 123/17);
- najviše 80% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u IV. skupini Jedinica područne (regionalne) samouprave razvrstane prema indeksu razvijenosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14, 123/17);
- najviše 85% prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u IV. skupini Jedinica područne (regionalne) samouprave razvrstane prema indeksu razvijenosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (NN 147/14, 123/17).
Rok za podnošenje prijava: od 02. srpnja 2018. godine do 30. lipnja 2021. godine do 11:00 sati, odnosno do iskorištenja raspoloživih sredstava
U pripremi projekta za prijavu na natječaje, izradi same prijave i ostale prateće dokumentacije, kao i pružanju usluga vanjskog ureda za osiguranje uspješne provedbe projekta, stojimo na raspolaganju sa našim certificiranim European Project Managerima.
Slobodno nam se obratite sa vašom idejom!
Natječajna dokumentacija:
Obrasci:
- Obrazac 2. Izjava prijavitelja o istinitosti podataka_5.izmjena
- Obrazac 3. Skupna izjava prijavitelja_5.izmjena
Prilozi:
- Prilog 1. Obrazac vaucera_5.izmjena
- Prilog 2. Postupak dodjele bespovratnih sredstava_5.izmjena
- Prilog 3. Izjava prijavitelja o odricanju od prava na prigovor_5.izmjena
- Prilog 4. Obrazac ugovora o pruzanju usluga_5.izmjena
- Prilog 5. Pravila o financijskim korekcijama_5.izmjena
- Prilog 6. Opci uvjeti koristenja sustava eFondovi_5.izmjena
- Prilog 7. Upute za popunjavanje prijavnog obrasca_5.izmjena
- Prilog 8. Zahtjev za nadoknadom sredstava_5.izmjena
- Prilog 9. Pravila nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (NOJN)_5.izmjena
- Prilog 10. Izvjesce pruzatelja usluge i Korisnika_5.izmjena
- Prilog 11. Izjava o koristenim potporama_5.izmjena
Upute za prijavitelje:
- Sažetak Poziva - Inovacijski vaučeri za MSP_5.izmjena
- UzP_Inovacijski vaučeri za MSP_5.izmjena
- Dokumentacija poziva Inovacijski vaučeri objavljena 21.05.2018 - nevažeća dokumentacija.zip
- Dokumentacija poziva Inovacijski vaučeri objavljena 20.06_pdf_I_izmjena_NEVAŽEĆA.rar
- Dokumentacija Poziva Inovacijski vaučeri za MSP_2. izmjena_nevažeća.7z